Hot and not..


Melanie. Den 19 juni föddes världens finaste flicka. Och hon är min, min, min! Ni har inte upplevt äkta kärlek förräns ni fått barn!

Min kommande tung piercing. Ja det kanske är något man gjorde när man va fjorton år men vet ni vad? Det ÄR snyggt. Det är kul och det är ju för fan bara en piercing. ;)

Trash jeans. Tighta jeans tycker jag är det snyggaste på en tjej. Är där då slitna hål som ger lite av den där "bad girl" känslan, är dom ju ännu snyggare! Hurra för trash jeans!


Denna värmebölja. Jag älskar sommaren och jag älskar solen men kom igen. 27 grader? Det är faktiskt för varmt. Speciellt när man har ett storarum som jag som är ill och med snäppet varmare. Jag smälter!

Bög hatare.
Det är inte bögarna som är äckliga. NI ÄR! Inse fakta och sluta spotta ut era störda åsikter. Ingen bryr sig om er ändå!

Emos. Jajaja. Ni älskar svart, skär er och hatar livet. Buhu det är såå synd om er. Väx upp och sluta larva er. Det är inte coolt och det är inte "udda" eller speciellt att vara emo. Bara patetiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0