Barnmorskan..

Hej Sötnosar! <3
Kom hem för någon timme sen då jag varit i klippan hos min barnmorska. Vi hade ett lite extra långt möte idag för hon skulle ta blodprov och kisse prov och så pratade vi om förlössningen och amningsövningar osv. Hon kände på Melanies huvud också och hon var i ruckbart läge. Jag var också öppen 1 cm och allt var som det skulle i den här veckan. Så det känns ju skönt att hon inte segar sig. VIll inte gå över tiden. ^^

Nu håller jag iaf på att laga spagetti med köttfärssås och efter det ska jag bara lata mig. Jag och älsklingen ska nämligen till Linda på fest ikväll. Har inte träffat alla på skit länge så det ska bli roligt. Lite drygt att man inte kan dricka men jag får ju ändå något mycket bättre den 23 juni. :)

Kommentarer
Postat av: imberpluvia

Spännande!! Jag var dock öppen 2 cm men gick över iallafall, sen blev jag igångsatt till slut. Be inte om igångsättning! Uh!! Fick flera timmars pinvärkar (värre än de vanliga värkarna) Men när vattnet gick sen var det piece of cake.. ja om man jämför med pinvärkarna! Haha! Lycka till nu!

2009-06-06 @ 10:41:52
URL: http://imberpluvia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0