Bvc..

Var på bvc innan och vägde Melanie. Hon hade gått upp ett halvt kilo på bara en vecka. Skit bra tyckte han på bvc. Verkar ha grädde i tuttarna. ^^ Men jätte skönt att amningen går som den ska och att jag och min dotter har en fin kontakt. Men jag gissade på att hon hade gått upp i vikt för hon börjar bli lite plufsigare i ansiktet. Men ett halvt kilo kunde jag inte tänka mig. Från 2800 gram till 3200 gram.

Nu är iaf älsklingen med Nikita i parken och snart ska vi gå till lantmännen och sen till hydro för att hyra en film.
Blir ju mys pys ikväll. Ska nog köpa lite gott också. Köpte ju massa nyttiga saker igår när jag handlade. Tänkte gå ner två eller tre kilo ju så får börja äta lite nyttigare. Men idag är det fredag och då får man vara onyttig. ;)



Hon är så underbart fin min lilla sessa!
Hon har sin pappas överläpp. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0