Falskt alarm..

Jag trodde faktiskt det var på gång inatt. Vaknade runt tre eller fyra av att det tryckte ner i höfterna och gjorde ont i ryggen. Märklig känsla tyckte jag och gick på toa. När jag kom in till sängen igen så kom värken. Aj aj aj i en halv minut sen försvan den. Så jag lyckades somna om och vaknade väl runt 6 gånger av värkar under natten. Vid tio tiden fick jag gjätte ont igen men det var nog en förvärk då det gjorde ont jäätte länge. Hatar förvärkar. Det värsta är att dom varar så länge att jag mår illa. Men nu har jag inte känt något sen halv tolv. Kul.. Hatar dessa falsk alarm.

Idag ska jag bara vila och ta det lungt heeela dagen. Måste samla energi. Det är ju också midsommarafton imorgon och så kommer mamma och äter midsommarmat med oss. S då måste jag ju vara utvilad. Om inte Melanie behagat och komma innan dess. :)

Kommentarer
Postat av: Mia =)

Nu kommer hon nog snart ska du se:), men man längtar som bara den i slutet då längtar man efter att det ska börja göra ont hehe:)

Allt bra annars?



Kramar Mia

2009-06-18 @ 13:21:52
URL: http://ungmammamia.blogg.se/
Postat av: maritza

Du kommer nog inte att komma ihåg så mycket efter du fått, det gör ont, men på något spännande sätt. lycka till. glad MIDSOMMAR, hälsa din kille och mamma. kramar från mig och bosse!!

2009-06-18 @ 20:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback