Fäst blicken..

Ååh min lilla gumma har fäst blicken. :D Älsklingen ringde innan när jag och mamma var och storhandla och sa att Melanie nog fäst blicken. Hon hade tittat efter honom och fokuserat på honom. När jag kom hem och sa hennes namn så tittade hon på mig. När sen älsklingen kom nära tittade hon efter honom. Och följde oss med blicken. Såå underbart. Hon ser mycket klarar ut i ögonen nu och det känns mer som att hon är "vaken" och med oss nu. Längtar som fan tills hennes svarsleende kommer. :)


Kommentarer
Postat av: sandra

sv: sjukt, där satt jag o lyssna på hans låtar o så skrev du! haha sånt händer inte varje dag!

2009-06-26 @ 09:57:51
URL: http://hotstuffbysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0