Mitt lilla mirakel..

I fredags fick jag äntligen mitt lilla mirakel. Min söt lilla flicka. Hon var 49 cm och vägde 3030 gram. Altså en väldigt liten syrk. :) Skrev ju i förra inlägget att jag satt med regelbundna värkar och dom höll i sig. Blev bara starkare och starkare. Så jag och älsklingen åkte in till förlossningen vid halv nio på morgonen och där låg jag i tio timmar. För 18:40 föddes min lilla tös. Hon är såå söt. Jag kan inte fatta att man kan älska någon så mycket som jag älskar henne. Helt underbart. :)

Just nu ligger hon och sover i sing säng. Har matat henne och gulllat med henne. Så nu är hon pömsig igen. Mamma är snart här också och ska äta midsommar mat med mig och älsklingen. Haha midsommarmat. Ja men bättre sent än aldrig. Vi fick ju ingen i fredags. ^^

Måste bara säga också att guud vad snabbt min kropp läker. Skit skönt. Ser nästan helt ut som förr där nere och min mage är nästan helt borta. Bara lite daller kvar. Men livmodern måste jag dra ihopa sig lite till. Hehe. Min vikt vill jag nog faktiskt behålla. Nu när magen försvunnit ser jag inte så stor längre. Så det va väl magen som gjorde det mesta. Ska nog bara gå ner 2 kilo typ. Men jaja. En förlossningsberättelse får ni i nästa inlägg för nu kom min mamma.

Puss på er! Och tack för alla grattis jag fått. Ni är så söta. :)



Fler bilder hittar ni på bilddagboken där jag heter "Lilio"!

Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin

Så himla söt :)

Grattis :)

2009-06-22 @ 17:05:39
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: imberpluvia

Vad fin hon är er lilla Melanie!! Vad skönt att din kropp i stort sett är som den var förut, I wish that! Haha! Måste ner typ 30 kg till jag blir JAAAAG igen! Well well, tar sin lilla tid. Orkade inte ta tag i det efter första graviditeten.

Glöm inte knipövningarna!

2009-06-23 @ 15:53:23
URL: http://imberpluvia.se
Postat av: Karin

GRATTIS...åh vilken sötnöt..:)

2009-06-24 @ 18:42:47
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: my

omg så söt.. GRATTIS!!!!!

2009-06-28 @ 21:31:29
URL: http://myzii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback