Studenten imorgon?

Hej Babes! Börjar bli lite trött. Va ute med älsklingen och Nikita innan i det jätte fina vädre. Mjo. Fint väder va. Det ösregnade ute så alla tre blev dyngblöta. Sen så gick det inte så fort häller för tjocka jag kan ju inte gå så snabbt. Men det är sånt man får ta när man har hund. Vi älskar ju henne så mycket. :)

Imorgon blir det som sakt studentfest för älsklingens kusin. Rätt störigt när jag själv tänker  "hade jag bara börjat gymnasiet efter IV som jag egnetligen skulle så hade jag tagit studenten imorgon": Men man kan ju ändå inte åka tillbaka i tiden. Plus att jag inte hade haft Melanie om det vart så att jag fortsatt skolan.

Nu ska jag gå och mysa med älsklingen hade jag tänkt. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0