To the park..



Hej Sötnosar! Nu har jag damsugat och gjort fint här. Nu är det bara golven som behöver tvättas och det gör älsklingen.
Innan dess va jag i parken med älsklingen. Tog några fina bilder på blommor som jag brukar göra. Börjar bli lite av en vana antar jag. ;) Älsklingen ha köpt dom nya ciggen black devils. Filtret smakade faktiskt gott. Sockrigt. Men jag gillar inte att han rökar. Men han har sakt att han ska trappa ner. :)

Annars har jag bara gott runder och väntat på att vattnet ska gå eller att jag ska få värkar. Så frygt att gå och vänta. Men hon verkar inte komma idag häller. Men samtidigt vill jag inte att hon ska komma på midsommar så att jag får ligga på sjukhus då. Inte kul ju. Men OM hon skulle komma då så är hon ju ändå välkommen. Såklart. Haha.


Kommentarer
Postat av: Emma

Kan man köpa sånna i lj? Dom brukar vara rätt goda. (:

2009-06-18 @ 11:09:26
URL: http://blondelicious.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0