Filmen: Transporter 3..

Har ju helt glömt bort att jag lova er att jag skulle skriva en ressension om filmen transporter, så jag gör det nu. :)

Filmen var riktigt bra. Man behöver inte ha sett 1:an och 2:an (jag själv har bara sett 2:an innan) men jag rekomenderar er att göra det ändå. Filmen handlar om en kille som heter Frank Martin. Han får i uppdrag mot sin vilja att transportera en tjej från ett ställe till ett annnat i en bil. Kruxet är bara att han har en bomb formad som ett armband runt sin handled som gör att han inte kan gå mer än 25 m från bilen utan att sprängas i små bitar.

Filmen inehåller mycket aktion och spänning samt romantik. Jag älska verkligen den och ger filmen 5 av 5 stycken L!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0