Klippans marknad..



Hej sötnosar! Förlåt för en dålig uppdatering. Jag har typ precis kommit hem. Har varit på marknaden i klippan med Sandra hennes son Sami och hennes kompis Rebecka. Gick runder och tittade lite och så men köpte inget. Förutom langos som är ett MÅSTE på marknader. Så jävla gott! Efter det stack Rebecca och jag och Sandra gick vidare. Sami blev lite kinkig och hungrig så vi gick till konditoriet och gjorde mat till Sami. Köpte en skit god kaka där också. ^^

Sen hämtade vi hennes pojkvän Danne i helsingborg på jobb.
Vi åkte sen tillbaka till marknaden för han vile kolla på ett stånd Sandra berättade om med massa kläder i Dannes stil. Det tog väääldans lång tid. Danne är värre än en brud. Haha. Velade och hade sig. Men efter lång tid va vi klara och så skjutsade dom mig hem. Nu är jag jätte trött och ser fram imot att bara vila.

Men slempropp gick innan också föressten. För er som inte vet är det en slemmig propp som skyddar livmodern från att sperman ska komma in till barnet och bildas i vecka 4. Har jag tur så sätter väkrarna igång ikväll eller att mitt vatten går. Vill ha ut henne nuuu! :)


Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin

Nu är det spännande om hon tittar ut innan :D:D

2009-06-16 @ 22:01:35
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0