Fotboll i all ära men..

Det är verkligen inget för mig. Det är för lång tråkigt och jag kan inte få den där adrenalinkicken av att sverige gör mål som min pojkvän och alla andra får. Har inget imot det men nej. Inget jag skulle vilja se i 90 minuter på!
Så nu sitter jag vid datan och bloggar istället medans älsklingen och dom andra tittar på sverige mot portugal.

En tjejkompis till älsklingens lillasyster var här idag. Hon hade med sin systemkamera som hon fotade valparna med. Och GUD va SNYGGA bilder den tar. Så underbart fina. Riktigt bra kvalite och inget jobbigt med att man måste stå på ett visst sätt och ha ett visst ljus för att bilderna ska bli bra. Så också att en nikon d40 kostar 2990 kr nu. Jag vill HA!
Det är något jag ska spara undan pengar till. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0