Ställa fram klockan?

Och väm glömde inte att ställa fram klockan igår? Jo jag. Så älsklingen försovde sig och kom frösent till sin första lektion. Inte bra Linda. Men han ska ta bussen om en halv timme så att han inte missar hela skoldagen. Då ska jag ta med Nikita på sin långa morgonrunda samtidigt som jag följer han till bussen.

Har massor av folk jag ska ringa till idag.
Treklövern bland annat (vår kommande hyresvärd) och fråga om vi får nyklarna dagen innan den 1 maj eller måndagen efter den helgen. Vårt inflyttningsdatum är den 1 maj men det är ju en helg dag. Någon som vet om dom väntar tills efter helgen eller att man får den innan? Anyone?

Ska bli klar med en bloggdesign till en tjej idag också hade jag tänkt.

Kommentarer
Postat av: Susanne

sv: Åh, tack så mycket. :)

Jag köper en relativt ljus penna och ritar så försiktigt som möjligt.

2009-03-30 @ 12:55:02
URL: http://ultrapid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0