Trött, trött, trött..

Skulle egentligen till barnmorskan idag. Skulle göra glukosbelastning klockan 08:15 och då va jag tvungen att sluta äta och dricka klockan tolv igår kväll. Och det gick ju inte så bra. Hade helt glömt bort förräns jag vakna att jag mår extremt illa om inte jag får i mig något att äta på morgonen. Gick upp och försökta hålla mig men jag mådde för illa. Så jag åt och avbokade tiden. Hade aldrig kunnat sitta på en buss (är åksjuk också dessutom) när jag inte ätit något.

Sov jätte dåligt inatt också.
Fick ligga och trängas under samma täcke med älsklingen och Nikita så jag tror inte någon av oss har sovit särskillt bra. Känner hur det svider i ögonen så trött jag är. Och ont i magen har jag också. Haha detta blev nästan bara ätt gnäll inlägg.

Nåja. Bjuder på en bild älsklingen tog på mig igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0