Dop dag..

Nu har vi varit på dop. Det va gudsmässa samtigit också så vi fick sitta och lyssna på det med. Dopet gick i alla fall rätt snabbt och det va tur det för Evelina som höll henne då hon börjar bli rätt tung nu. :P

Efter det åkte jag, mamma och evelina hem här. Evelina ville titta när jag öppnade dopp pressenterna och nu har hon stannat för att fika med oss. Kl: 17:00 ska vi till älsklingens föräldrar och äta middag. Det är ju fars dag. Älsklingen fick en ask med hjärtchoklad från Melanie. Haha.

Ja men nu ska jag fika så jag uppdaterar sen. Bilder från dopet kommer ikväll.

Puss på er! <3


Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin

hej Linda synd att vi inte fick se det men mamma jobba 07-12 och jag 13 -19.

Vi har en doppgåva till henne. Kul att det gick bra

kramar Sofia

2009-11-08 @ 18:14:22
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Sofia Werlin

hej Linda synd att vi inte fick se det men mamma jobba 07-12 och jag 13 -19.

Vi har en dopgåva till henne. Kul att det gick bra

kramar Sofia

2009-11-08 @ 18:15:56
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback