Köpa solarium..

Godmorgon! Sitter här och latar mig lite. Väntar på att jag ska bli hungrig så att jag kan käka frukost. Kollar runder lite på solarium också. Vill nog köpa ett istället för att gå och sola på oasis. Mycket bättre när man bor i ljungbyhed för annars måste man ju ta bussen till klippan varje gång och det lär ju bli dubbelt så dyrt då.

När jag käkat frukost ska jag ut med Nikita sen stor städa. Det behövs. Haha. Sen efter det blir det träning. Känner verkligen att jag behöver börja med det igen. Vill ha bort min konstiga mage en gång för alla. Ser bara dumt ut att ha en liten putmage när man är så smal som jag är. :P

Puss på er! <3




Kommentarer
Postat av: Sara

du behöver inte träna och du har ingen plutmage. jag hade bara önskat att jag hade haft din kropp :P

2009-11-04 @ 13:35:38
URL: http://saraomer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0