Måndag..

Godmorgon! Eller ja inte morgon men har inte orkat uppdatera förräns nu. Har bara käkat frukost, matat Melanie och umgåts med älsklingen och tagit det lungt. Älsklingen är nu hos Anton och Andre och ska snacka om en sak. När han kommit hem ska jag iväg och kolla när träningshallen är öppen så att jag kan förnya mitt träningskort. Ska bli skönt att börja träna igen.

Dop bilderna blev skit kassa. Märks att min mamma verkligen inte kan hantera en kamera. Haha. Men ni kan få se en på Melanie iaf. Ska få bilderna mina svärföräldrar tog också. Dom kanske blev bättre. :P




Kommentarer
Postat av: Sophie

Jätte söt bild!

2009-11-09 @ 16:41:58
URL: http://lifeassophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0