Sega lördag..

Ååh vilken seg och trött dag! Drack ju med älsklingen hos anton och andre igår. Efter en timme ville jag dra till Sara och Robin som jag egentligen velat hela kvällen, men då sa älsklingen att det inte va lönt för att alla ändå skulle gå in vid tolv. Men nej jag kände på mig att dom skulle festa länge. Och rätt hade jag! Träffade dom, utanför hemköp och då sa dom att dom drog in vid typ fem på morgonen. Jävla älskling säger jag bara. ;)

Idag har vi bara tagit det lungt och käkat kebbabrulle och calsone. Älsklingen sover nu i soffan och jag ska ut och ta en cigg och fortsätta att titta på filmen på 6:an. Melanie är inte här idag. Hon kommer inte med mamma förräns imorgon. Då blir det ju dop klockan 10. Saknar min lilla flicka! Men hon kan gått få gosa med mormor. Dom träffar ju inte varandra så ofta.

Nästa vecka fyller jag år. :D Blir bio med älsklingen och sen är jag sugen på att festa. Men var vet jag inte än. Palla ha det här. Hatar att ha fester!

Kommentarer
Postat av: Sara

vi ska nog försöka ordna det åt dig, om vi orkar ha fest :)

2009-11-07 @ 21:57:15
URL: http://saraomer.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är inte rädd för att du får alkoholproblem eller redan har antar jag ? Just för din dotters skull.



( Ingen elak kommentar utan en fråga )

2009-11-08 @ 09:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback