En hel dag..

Hej Sötnosar! Förlåt för att jag inte uppdaterade igår. Blev en dag fylld med saker. :) Stack först med Sara och älsklingen till familia för att älsklingen skulle ha ett töjsmycke till örat och Sara skulle ha kattsand. Töjsmycke fans dock inte på familia så Sara va så snäll och körde oss till Väla så att han fick köpa det där. :) Tog en runda in om systemet. Älsklingen köpte massa öl och jag prövade en persika cider för att släcka törsten med. God va den i alla fall!

När vi kommit hem stack vi en runda till älsklingens föräldrar och sen till Sara och Robin. Vi skulle köpa kanyler av Robin men jag fick pierca mig där istället. Behövde hans tång så det va snällt att jag fick göra det där. SKulle ha i läppen men det blev dock väldigt fel. Tryckte igenom nålen på helt fel ställe än vad jag skulle ha den. Det är ritktigt svårt att pierca sig själv utan sprutkanyl. Så jag få väl köpa det istället. :P

Idag är det Valborg och så ska jag och älsklingen festa. Vet inte var än men förhoppningsvid hos Anotn. Hoppas, hoppas, hoppas! :D Mamma ska ha min tösabit. Hon har itne sett henne på ett tag så hon blev väldigt glad att hon fick passa henne. :)

Vad ska ni göra idag?




Kommentarer