Försova sig..

Nu har jag varit på öppna förskolan. Ställde klockan på åtta men jag råka somna om och vakna nio. Gjorde vid mig och Melanie och stack iväg ändå. Bättre att vara där en timme än inget alls. :P Vid lite över elva började Melanie bli kinkig. Trodde först att hon va trött men nu när vi kommit hem är hon hur pigg och glad som helst. Konstiga lilla unge. Haha!

Snart ska jag ta disken och städa. Min mamma kommer med blöjor från lidl. Tycker att dom är bäst. Och så är dom billiga så det är ett pluss i kanten. Hehe. Hon stannar i alla fall ett tag så det ska bli trevligt.

Satt föressten och tänkte på barba pappa innan. Såg ni det när ni va små? Jag ville alltid vara den lila tjejen för hon hade så flickigt rum. Haha. Va konstiga program man tittade på när man va liten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0