Gått upp i vikt?!

Godmorgon! Innan när jag vakna så jag att det va alldeles klarblå himmel och 8 grader. Det är fortfarande 8 grader men det har kommit rätt mycket moln. Jävla piss. Jag som ska ut och gå nu. :( Jaja, det är i alla fall varmt. :)

Såg att jag gått upp(!) i vikt. 53,1 kg nu. Va fan? Jag äter fan skit lite om dagarna. Ofta men skit lite. Kanske för att jag inte motionerar? Men man tycker ju att man borde gå ner i vikt ändå om man bara äter runt 1000 kalorier om dagen. Ska i alla fall gå ut och gå nu, sen blir det pilates och senare ska jag ta ett pass på crosstrainern. Ska se om det gör någon skillnad.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du äter för lite kanske ? för kroppen ställer in sig på svält & då slutar man gå ner om kroppen får i sig för lite .

2010-04-01 @ 15:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0