Gillning med kompisarna..

Nu sitter jag hos Robin och Sara. Hant inte uppdatera innan jag stack. Sara kom i alla fall och hämtade mig och Melanie, så körde vi till dom. Satt där och snacka ett tag och sånt men Melanie va rätt rädd för dom i början. Hon va väääldigt mammig. Skulle vara uppe i min famn hela tiden och sånt. :P Dom frågade sen om vi ville va med och grilla med dom. Fast vi skulle grilla ute och då ville inte jag att Melanie skulle sova där inne själv så vi lämnade henne hos älsklingens föräldrar.

Så nu sitter jag här igen och ska grilla med Sara, Robin, älsklingen, Linda och hennes pojkvän Johan och Sofie. Ska bli skit gott. Är jätte hungrig. Har bara ätit en gång idag. Kameran glömde jag dock hemma. :( Så det blir inga bilder.

Puss

Kommentarer
Postat av: linda

Trevligt hade vi :)

2010-04-19 @ 09:43:31
URL: http://buehue.blogg.se/
Postat av: Sophie

Det var kul!

2010-04-19 @ 11:46:53
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback