Jävla router..

Åååh. Jag HATAR mitt internet. Eller ja, denna gången va det min router. Den slutade helt plötsligt att fungera igår. Jag visste inte det då utan jag trodde det va modemet. Men så idag när internetet fortfarande inte fungerade prövade jag att koppla om så att internetsladden gick direkt till modemet. Och då funkade internetet. Fast nu kan jag inte ha min bredbandstelefon. :/ Får se om jag kan koppla den senare idag.

Nu ska jag i alla fall dra och köpa frukost. Vi har inget bröd kvar och jag ska se om jag itne kan köpa några frallor. Va längesen. :) Sen ska jag gå en lååång prmenad i det underbart fina vädret. Jag blir på så bra humör när våren kommer. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0