Ny Challenge..



Har tänkt och tänkte och tänkt.
Det är så här va. Jag tänkte ju först gå ner i vikt och SEN börja träna. Tänkte liksom att jag först skulle fokusera på viktminskningen och sen träna men efter att ha fått mycket inspiration och motivation så ska jag börja med att både gå ner i vikt och träna. Kommer bli svårt att "Bygga muskler" medans man går ner i vikt men vi får se hur det bli istället. :)

Imorgon startar alltså min challenge och mitt upplägg är såhär:

Måndag: Promenad + kondition
Tisdag: Styrketräning
Onsdag: Promenad + kondition
Torsdag: Styrketräning
Fredag: Promenad + kondition

Magen tränar jag varje dag förutom lördag.

När jag stryketränar ska jag göra på lagom många reps 10x3.

Konditonen kör jag i intervaller. ALltså jag maxr som fan i 30 sek och vilar i 30 sek.

Tror det här kommer bli jätte bra. Ska hålla på såhär i en månad och se hur det blir. Räknar dock med viktminskningen sen jag började för tre veckor sen.

Kommentarer
Postat av: Sophie

Jag vet inte säkert, antagligen finns det lite manus men det är ju på riktigt!

Jag verkligen älskar den!

2010-04-05 @ 23:11:14
URL: http://lifeassophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0