Piercing Söndag..

I söndags så hade jag lovat Martin att pierca honom i tungan. Han kom och hämtade mig vid fyra tiden och körde till Robin och Sara. Han har massa piercingar, kanyler och alla tillbehör jag behövde. Så vi gjorde det där. Kjella va också sugen på att pierca sig i tungan så jag gjorde det också. Och då ville Linda också pierca sig fast iläppen. Sen kom Sofie och sa att hon också ville pierca sig i läppen. Och så ville Eddie pierca sig i örat. Så det blev en heldag av piceringar. Haha.

Jag skulle göra en sån piercing i Eddies öra där man har en lång stav tvärs över örat om ni förstår? Har aldrig gjort en sån innan så jag varnade Eddie att det kunde blev fel. Hålen och rakheten blev bra men det va för långt avstånd från hålen så piercingen blev för kort. Vi bestämde oss för att göra om det en annan dag.

Piercade sen Linda i läppen, Martin i tunga, kjelle i tungan och sist Sofie i läppen. Jag blev väldigt nöjd med Lindas piercing. Martin blev jag också rätt nöjd med. På kjelle va det blev det rätt bra också fast va tungen att göra den sne då hon hade jääätte lång tung sträng. Hehe. Jag är perfektionist när det gäller piercingar och blir det inte 110% perfekt kan jag gå och reta mig på det en hel dag. Sofies blev också rätt bra men stressade som fan för att älsklingen ringde och sa att Melanie skrek hela tiden och att jag fick komma hem. När jag väl skulle pierca mig själv hant jag inte det för då skulle jag hem. :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0