Min viktminskning..



Hur jag såg ut då:


Vecka 1:

Vikt: 54 kg
Midja: 75 cm
Runt magen vid navlen: 84 cm
Rumpa: 96 cm.

Vecka 2:

Vikt: 52,8 kg
Midja: 72 cm
Runt magen vid navlen: 83 cm
Rumpa: 94 cm

Vecka 3:

Vikt: 52,5 kg
Midja: 72 cm
Runt magen vid navlen: 81 cm
Rumpa: 94 cm

Vecka 4:

Vikt: 52,4 kg
Midja: 72 cm
Runt magen vid navlen: 81 cm
Rumpa: 94 cm

Hur jag ser ut nu:

Vikt: 52,5 kg
Midja: 72 cm
Runt magen vid navlen: 81 cm
Rumpa: 94 cm

Mål:

Vikt: 49-50 kg
Midja: 69 cm
Runt magen vid navlen: 76 cm
Rumpa: 90 cm

Ååh jag ahr gått upp ett hekto istället för att gå ner. :( Jag äter som jag ska på veckorna men jag tror att jag förstör för mig själv på helgerna. Jag äter mycket både på fredagen och lördagen och så maaassa godis. I och för sig så fuskar jag lite med träningen men borde ju ändå gått ner i vikt om jag ätit mindre än vad man ska tycker man. Så det är nog helgerna som sabbar för mig.

Jag ska börja att bara äta gott på antingen fredagen eller lördagen. Och så äter jag inte mer än vad jag brukar. Bara godare. Och så får jag ge mig en spark i baken så att jag tränar alla dagar utom lördag och söndag.

Kommentarer
Postat av: viktblogg

hej hej bra blogg. läs min blogg om viktminskning,kost & träning :) http://lowcarbdiets.blogg.se/

2011-01-22 @ 19:11:27
URL: http://lowcarbdiets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0