En gumphoppare..



Melanie är en gumphoppare! Haha! Hon studsar på rumpan för att ta sig fram. Hon började med det igår. Det går inte fort men hon kommer dit hon ska. :P Det säger väl bara poff så hoppar hon fam fort, sen poff så går hon.

Hon har börjat md att bjuda på en när hon äter kex och rån. Säger man "får jag smaka" så sträcker hon fram rånet så att man kan få bita av en bit. Hon börjar bli mer och mer som ett barn och hennes personlighet lyser bara mer och mer. Jag har kommit på att jag är nog mer än sån som gillar att vara småbarnsförälder än bebis förälder. För ju mer och mer hon kan göra desto roligare kommer det att vara. Jag kommer nog tycka att det är som roligast vid tre års ålderna och uppåt. :P

I alla fall, så ska jag börja min challenge idag. Ska bara mata Melanie och sen gå ut och gå en lång prmenad med hon och Nikita. Sen städa. Älsklingen skulle hämta ormar med Robin efter jobbet idag. Jag och Melanie fick ockå följa med men tror vi avstår ändå för det kommer bli rätt långt och så måste han ha full värme på bilen. Vi hälsar på dom i helgen istället. :) Så i alla fall så får jag nog be älsklingens föräldrar passa Melanie i en timme så att jag kan träna. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0