Toaletten klar..

Godmorgon! Igår hade jag fullt upp. Målade klart toaletten gräddvit. Blev jätte fint. Så nu är hela toaletten klar. Tyvär så har jag inga före bilder. Men tänk er grisrosa. :| Sen gick jag och Matte till hans föräldrar ett tag med Melanie. Melanie har föressten blivit väldigt mysig av sig på senaste tiden. Man märker att hon blir mer och mer ett barn och inte en bebis. Gillar att titta på tv och mysa i famnen. Sätter man sig ner på henne skrattar hon och sätter sig till rätta i äns famn och myser. Så underbart. :)

Idag ska jag måla taket i köket. Sen blir det hallen och matrummet. Efter det ska jag måla väggarna bruna i storarummet, sen ska mamma passa Melanie på onsdag så kan jag måla storarumstaket i fred. :P











Kommentarer
Postat av: Sophie

Vad fint det blev!

2010-08-08 @ 20:45:48
URL: http://lifeassophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0