Massa färg..

Mamma ringde mig precis.
Hon är på bauhuas och köper färg till mig. Det va lite svårt att avgöra vilken färg jag skulle ha för mobil foton är ju inte så jätte bra. Men det fick bli en ljusbrun färg som jag ska ha i matrummet och hallen. :) Sen hade jag tänkt mig en lite mörkare brun i storrummet och vitt i köket och på toaletten här nere. Sen blir det väl en beige färg i trappan och hallen där uppe. Melanies rum ska va roooosa. Så gulligt. :) Mitt rum vet jag inte riktigt. Blir nog någon färg mellan brunt,beiget och vitt. Hela lägenheten ska liksom gå i dom färgerna. Så det blir nog skit bra. Längtar tills jag kan sätta igång. :)

Edit: Det här inlägget skulle egentligen blivit postat imorse men jag glömde hade råkat klicka ner sidan utan att posta det. Så det fick bli nu istället. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0