Blåsta idiot..



Anonym
om
Svar på tal..:

http://littledolly.blogg.se/2010/february/no-more-alcohol.html#comment

Tur du färgade håret blont så matchar det din dumma jäkla personlighet. Att inte soc utrett dig än är väldigt konstigt för MÅNGA.

Svar: Jag borde inte låta det här göra mig irreterad men jo, det gör det ändå. Men det här blir det sista jag skriver om den här saken för nu måste väl folk ändå fatta. Annars är dom ju riktigt jävla tröga. :S

Den här lilla damen påstår att det står i detta http://littledolly.blogg.se/2010/february/no-more-alcohol.html#comment att jag alridg ska dricka mer. Va? gör det?? Det va något nytt. :) Där står "nej fester är NOG inte min grej" och "Har NOG tröttnat på dom". Vilket betyder att jag inte vet. Det verkar så. Men det betyder verkligen inte att jag ALDRIG ska dricka mer. Dumma blåsta idioter. Och NEJ kom inte med att "Det står no more alhohol i rubriken" för det har ingen betydelse. Det är bara en rubrik som ska ge en hint om vad inlägget handlar om. Och ni som vet betyder inte "no more alcohol", "ALDRIG MER ALKOHOL" utan det betyder "Ingen mer alkohol" vilket kan betyda (som i detta fallet) att jag vill inte dricka mer just den kvällen, så jag stack hem.

Jag har tröttnat rätt mycket, det har jag. Men jag blir sugen ibland och det råkar vara vart annan vecka.

Har vi rett ut detta nu? Har era små hjärnor fattat nu? Eller ska jag be en dagis fröken göra förklaringen till lite lek och lär så kanske ni fattar?

Sen din lilla kommentar "Att inte soc utrett dig än är väldigt konstigt för MÅNGA". Den kan jag bara skratta åt. Haha. xD Ni verkar ju inte veta någonting om soc.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hur arg du än blir tycker jag inte att du ska svara på sådana där av inlägg. Det om något ger en dålig bild av dig utåt då man förväntar sig att du som moder borde vara mer stark i dig själv än att du tar åt dig av oprovocerad bullshit. För man tar ju inte åt sig av saker som inte är sant?...

Förstår du vart jag försöker komma? :)

2010-03-04 @ 11:14:08
URL: http://jenipen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0