Going blonde..

Yes, Im going blonde! (Jag är dock gulhårig nu.)


Blää. Så har man inte bloggat idag häller. Fy på mig. :( Haha. Nej men har haft fullt upp. Jag och älsklingen följde med hans föräldrar till maxi. Jag skulle ha hårfärg och älsklingen skulle fylla på sin playtime på wow.

Hitta dock inte den blekningen jag vill ha så jag fick ta fyra paket mood istället. Fast den är ovkså bra. Så jag har blekt det nu och ska göra det en gång till ikväll. Skulle egentligen gjort det imorgon men mitt hår blir ultrafluffigt efter att jag blekt det så jag gör det idag istället. :P Det blir nog rätt blondt när jag blekt det nu en gån till men ska nog lägga i en askblond imorgon för att ta bort det gula. :) För nu är jag riktigt gulbond. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0