Min ängel..

 



Den här underbara människan äger mitt liv. Jag har aldrig älskat någon så mycket som jag älskar henne. Jag skulle inte kunna tänka mig ett liv utan henne. Det kvittar hur jobbig hon än kan bli så skulle jag aldrig vilja byta bort henne mot något. Därför förstår jag inte människor som ger bort sina barn. Det är bortom all min förståelse. Hur kan man vilja ge upp sitt hjärta? Hur kan man äns leva utan den man älskar mest?

Jag har hört så mycket om folk som ger bort sina barn, både på nyheter och runt om mig. Visst finns det dagar då jag tänker "ååh jag hade velat kunna göra det där" men så kan jag inte pågrund av Melanie. Men ALDRIG att jag skulle byta bort henne mot alla som små sakerna. Jag kanske inte bara kan tänka på mig själv, jag kanske inte kan göra exakt vad jag vill, jag kanske inte kan göra exakt lika mycket som andr autn barn kan göra men whatever. Melanie är värd 100000000000 gånger mer än dom sakerna. Hon är sååå värd det.

Jag hade inte bytat bort henne mot allt i världen. Den här stumpan har ju till och med gett mig dödsångest för att jag är SÅ rädd för att dö från henne. Så att jag missar all tid med henne. Jag kommer stå vid hennes sida vad som än händer. Och hur kan man tröttna när det ända man behöver göra är att titta på sitt barns lende. Då inser man ju varför man kämpar. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0