Min helg..

Hej Sötnosar! Hant inte skriva mer i fredags och igår orkade jag inte. Va riktigt trött och bakis. I fredags hade jag jätte kul faktiskt. Efter att jag gjort vid mig och mamma hämtat Melanie så stack ajg till Anton där älsklingen va. Efter ett tag där skjutsade Micke oss till Robin och Sara. Strömmen hade gått där så när vi kom hade dom bara stearinljus och mobil musik. Haha. Men strömmen kom sen igen och då drog festen igång. Gick och la mig vid fyra tror jag klockan va. Va jätte trött dagen efter så jag och älsklingen låg och mös i soffan hela kvällen tills mamma kom med Melanie.

Idag ska jag städa sen blir det att träna benen som jaginte gjorde i fredags. Visst ja, klippte mig i fredags också. Hade jääätte slitna toppar så jag tog en sax och klippte upp längs med håret. Struntade i om det blev fult eftersom jag ändå har löshår och jag ville bara att det slitna skulle gå väck. Men det blev jävligt snyggt faktiskt. En väldigt sexig och gullig frisyr. ^^


(Va dock bakis på dessa bilderna)

Kommentarer
Postat av: fightermom

Ja det låter jättebra :), för isåfall vill jag gärna boka en tid hos dig. Blir ju inte förrens i sommar någon dag innan den 17 Juli men om du har tid då hade det varit jätte snällt..:)



Kram =)

2010-02-28 @ 12:56:30
URL: http://fightermom.blogg.se/
Postat av: Sophie

Vad fint ditt hår är på dessa bilderna!

2010-02-28 @ 16:01:36
URL: http://lifeassophie.blogg.se/
Postat av: Sophie

Tack :)

2010-03-02 @ 13:40:41
URL: http://lifeassophie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kul att du bloggar, men snälla lilla du, lägg lite energi på att lära dig stava ordentligt. Du har väldigt många särskrivningar i dina inlägg.

Sen så skriver man "jag" när man syftar på sig själv. "Ja" är ett svar på en fråga.

2012-10-08 @ 04:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback