My hair color!

Kom på att jag inte skrivit något inlägg efter att jag kommit hem. Ajja bajja på mig. :P Va i alla fall i klippan med svärfar. Han skulle ha medecin och jag skulle lämna ett papper och köpa hårfärg. Trodde att bussen gick tillbaka halv två men icke. Den gick inte förräns halv tre! Så vi fick vänta i en timme på bussen! Jag som hatar att vänta. Som tur va bjöd svärfar mig på fika. Mums. :)

När jag kom hem tog jag det ungt. Frös som fan. Och nu har jag nattat Melanie och satt i min färg i håret. Aj aj aj mina öron brinner! Snart får ni se resultatet. Hoppas att det blir bra. ;)




Gissa hårfärg? ^^


Kommentarer
Postat av: Anonym

blondin

2010-02-18 @ 20:06:01
Postat av: Mjauu

Hehe jag vet, har hållt på med sånt vääääldigt mkt. Så jag kan mina saker ;) Klart vi ska gymma nån gång. Jag ska va där rätt ofta nu i och med att vi har lov. :)

2010-02-18 @ 20:31:03
URL: http://mjauu.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Blond?

2010-02-18 @ 21:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback