No more alcohol...

Heeeeey. Alltså. Det konstiga är... Jag är full nu. Men jag är ändå hemma? Stack ju till Anton med älsklingen. Hade roligt först men nu efter ett tag blev jag rätt utråkad. Vilket är väldigt konstigt för att vara jag, för jag brukar ALLTID ha roligt när jag är full. Det kvittar hur lite folk där är på festen eller hur tråkiga folk där är så har jag alltid roligt. Men inte nu.. Nu ville jag hällre gå hem och käka pommes strips och titta lite på tv, sen gå och lägga mig. :S Älsklingen stanna kvar dock eftersom han hade roligt. Så han kommer sen. :)

Nej... Fester är nog inte min grej längre. Har nog tröttnat på dom. Tycker att det är mysigare/roligare hemma framför en film med god mat. :)

Jaja men nu ska jag käka fykllemat sen gå och lägga mig.

Puss puss på er! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

& grisar kan flyga :P

2010-02-06 @ 14:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0