Tack vare tuttarna..

Har suttit och latat mig och ska nu börja städa, så får älsklingen ta disken efter att han ätit. Medans jag latade mig tittade jag i alla fall på ett avsnitt av outsiders på kanal5.se. Avsnittet hette "Tack vare tuttarna" och handlade om olika tjejer som gjort karriär tack vare sina bröst. Och en av tjejerna hade SKIIT stora tuttar. 10 kg i varje. Alltså det är sjutk! Riktigt nasty! Hon tyckte att hon va snygg och att tuttarna va jätte snygga men nej fy fan. Måste vara jobbigt att gå och bära på dom också. :S


Kommentarer
Postat av: fightermom

Hej Linda :)

Jag tänkte bara höra hur mycket det kostar att göra nagelförlängning hos dig? Det är så att jag och Jimmie ska gifta oss 10 Juli och man vill ju ha fina naglar :)



kram Mia

2010-02-14 @ 19:14:48
URL: http://fightermom.blogg.se/
Postat av: ems

hahahh :P

2010-02-15 @ 00:15:45
URL: http://emzhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback