Upp och ner..


1. Volym och vågor i håret.

Det är jäkla snyggt. Finns inget fulare en helt spikrakt slickat hår. Speciellt när det är blondt. Och det bästa är att alla kan få sånt hår. Nej, ta och köp er en våffetång, lite löshår och börja tuppera!


2. Hemmakvällar.

Japp thats right. Jag har blivit en sådan person som tycker att det är mysigare med hemmakvällar än med fester. Visst gillar jag att festa men det blir nog bara en, kanske två gånger i månaden framöver.


3. Styrketräning.

Det bästa redskapet som finns för att få en fin kropp. Du blir starkare, smalare och fastare. Hur kan det inte vara bra liksom? ;)






 
1. Böliga personer.

Jag klarar bara inte av personer som är så jäkla blödiga hela tiden. Gnäller och gråter för det lilla minsta. Går deras nagel av gråter dom i timmar. Okej där överdrev jag men ni fattar poängen. I can't stand them!


2. Blekta ögonbryn.

I don't give a shit om det är "Modernt" eller poppulärt bland 08:orna. Det är FULT! Ögonbryn är till för att synas. Inte fan vill man väl se ut som en albino? :S



3. Anonyma kommentarer.


Jag kan inte understryka det här tillräckligt. Det är så fegt att inte våga stå för det man säger. SLuta va så fega och skriv vilka ni är istället!


En av bilderna är tagen från jennyjanssons.se

 


Kommentarer
Postat av: Sophie

Jag håller med om allt de där!!!

Så fort jag har fått till rätt färg i håret ska jag köpa löshår :)

Sv: då märker man att det gjort nytta iallfall, fast träningsvärk är ju lite jobbigt :P

Du måste verkligen visa mig på måndag :)

2010-01-17 @ 12:52:47
URL: http://lifeassophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0