En från Malå är besatt av mig..



Att jag har folk från min barndomsby är helt besatta av mig kan jag förstå, för dom har "känt mig". Men att en person från Malå i sverige är besatt av mig va något nytt. Jag anser inte min blogg som stor, inte häller som medel, utan jag anser den som en liten blogg. Och ändå kan en person ända uppe i Malå i Sverige som jag aldrig träffat va helt besatt av mig att hon (jag gissar på att det är en hon) måste skriva anonyma bitchiga kommentarer till mig hela tiden.

Finns något som heter "Spåra ip adresser" gumman. Så vart enda gång du skriver en anonym kommentar din mes så vet jag att det är du.

Så vart enda gång jag får en anonym kommentar, vet jag i alla fall var dom kommer ifrån. Tänk på det era anonyma töntar. ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah antar att det är mig du menar, jag bor inte i malå.. jag bor i vällingby och har skyddad ip-adress! visst vet du att det är olagligt förresten att förtälja sådant som vart någon bor? det är aldrig riktigt säkert heller att det är just den personen som sitter och skriver.



Jag heter Hanna, bor i Vällingby, är 19 år gammal och är släkt med en gammal kompis till dig som sitter och snackar skit om dig, haha.. Därför vet jag vem du är ;)

2010-01-24 @ 11:48:19
Postat av: linda

Vad är det med äckliga jävla anonyma folk????!!!

Verkar inte som att dom har något eget liv eftersom dom ska lägga sig i alla andras.

2010-01-24 @ 14:23:03
URL: http://buehue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback