Filmen: Saw 6..

Tittade ju på filmen Saw 6 i lördags och tänkte skriva om den nu. :)

Handling:


Jigsaws lek är långt från över. Hoffman ser sig som segrare efter att ha lyckats med sin mentors plan. Men när FBI börjar komma ifatt honom så är det dags igen för nya offer som måste stå inför ett val att betala för sina brott eller dö. Leken tar bara en ny vändning.


Min åsikt:

Jag personligen älskar saw filmerna. Vissa är ju såklart bättre än andra men vart enda än tycker jag är bra i alla fall. Denna va en ut av dom bättre. Mycket blod och äckel faktor. Jag satt och skrek och bludnade en tredje del av filmen. Haha. Väldigt sevärd.

Filmen får 5 av 5 st L.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0