Glamour tjejer ser bäst ut..

 

Tänkte på detta innan när jag tittade på top model. Jag tycker inte att dom ser bra ut för fem öre. Jag tycker att tjejer som har "glamour looken" ser bäst ut. Visst andra som inte har den looken kan se bra ut men för att en tjej ska se jätte bra ut tycker jag att hon ska se ut som en glamour tjej. Smal, stora tuttar, långt lite vågit hår med mycket volym. Kvittar om det är brunt eller brunt.

Mitt mål är att se ut så.
Så jag förstår barbie idealet. Alla borde vilja ha den looken. Det ÄR snyggt.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Alla har vi olika smak :) Modeller skall ju inte vara snygga, dom är ju klädhängare som skall framhävla kläderna/sminket.

2010-01-26 @ 01:25:00
URL: http://principessan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0