Melanie, 7 månader..

Idag blir min prinsessa 7 månader. Min lilla sötsak. Tiden går så fort. Kan knappt tro det. Tycker inte det va alls längesen jag låg på bb och väntade på att hon skulle komma. Men nu när hon är 7 månader i alla fall har hon åstakommit ett antal saker.

Hon kan:

Rulla från mage till rygg.
Rulla från rygg till mage.
Stå om man håller henne.
Jodla.
Le.
Skratta.
Ta tag i saker hon vill ha.
Sitta upp själv.
Om man skakar på huvudet skakar hon också på huvudet.
När hon är ledssen säger hon "mamma" upprepade gånger men jag tror inte hon riktigt vet vad det betyder än eller om hon äns vet att det är ett ord. :P

Mamma ÄLSKAR dig!



Kommentarer
Postat av: Sophie

Så himla söt!

2010-01-19 @ 21:28:40
URL: http://lifeassophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0