Min fredag och lördag..

Wow, nu kan jag äntligen uppdatera. Haha. Vaknade rätt sent och sen har vi käkat, sen när jag försökte uppdatera klabbade bara blogg.se hela tiden så jag gav upp. Går dagen blev inte som jag hade tänkt mig. Vi stack först till Anton och skulle förfesta där. Där blev jag på fest humör och när vi varit där i två timmar kom Johan och hämtade oss och körde oss till Robin och Sara. Där käkade jag en panpizza och blev jätte trött efter det. Jag tänkte att fest humöret kommer väl tillbaka men icke. Jag blev full men jag va inte pigg på det. Kändes jätte konstigt. Så jag slutade att dricka och spara resten till en annan gång.

Ikväll stack vi till älsklingens kusiner för att hämta Melanie. Dom bor rätt närma oss så vi tänkte att det blir ju bättre om älsklingens föräldrar tog med henne dit så vi kunde hämta henne där. Vi stannade där ett litet tag och åt bullar. Gott men jag va jätte mätt sen middagen.

Nu ska jag i alla fall blogga lit samt kolla andra bloggar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0