Nu har vi gift oss..



Nu är man hemma från Klippan. Det jag och älsklingen va en vigsel. Alltså så gifte vi oss. :) Ville bara göra det borgerligt än så länge så att vi får det på papper. Sen när vi har råd ska vi göra det traditionellt i kyrkan. Är i alla fall väldigt nöjd med vårt beslut så dom som har något dåligt att säga kan hålla käften! ;)

Sen blir det fest. SKa ju fira att vi gift oss. :)
Vet inte om det blir hos Anton eller hoss Sara och Robin. Sara va lite trött idag så vi får se hur det blir. Blir i alla fall bra vilket som eftersom att jag ska festa med min älskling! <3

Kommentarer
Postat av: Mjauu

Grattis till er, robin och sara ska nog inte dricka i helgen. Men kom till klippan och festa med mig? :)

2010-01-29 @ 17:14:36
URL: http://mjauu.webblogg.se/
Postat av: Sophie

Ja ikväll ska jag festa :)

Då ska vi fira, hoppas ni kommer till Sara och Robin :)

2010-01-29 @ 17:46:12
URL: http://lifeassophie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis !

Hoppas ni kan hålla ihop nu :)

2010-01-29 @ 21:28:33