Rostemackor? Nej tack!

Hej hej! Har varit vaken ett tag nu. Käkat frukost, gullar med Melanie och läst lite bloggar. Melanie sover så sött nu och vaknar väl inte förrän om en halv timme, timme.

Idag ska jag och älsklingen städa lite. Sen ska han till Väla med sina kompisar. Han har i och för sig inga pengar att spendera men kan ju vara kul att åka dit ändå. :) När han kommit hem ska jag passa på att ta ett ordentligt konditionspass. Får bruka allvar nu. Beach 2010 ni vet. ;)

Är hungrig som fan. Rostemackor mättar inte alls. Är bara luft ju. Så jag ska ta mig något att äta snart. Sen ska jag läsa igenom J e n n y s blogg. Är helt beroende. Och hennes hååår. Gosh! Loove it!


Kommentarer
Postat av: Ellen ♥ | hejjellen.blogg.se

Hej, allt bra idag? :)

kram ♥

2010-01-14 @ 16:42:02
URL: http://hejjellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0