Snart ska det rump tränas..

Godmorgon! Åå sitter här med kraftig mensvärk. Gör så jäkla ont. Hatar den smärtan mer än allt annat. Och ont i nedre ryggen har jag då med. Den har ju fortfarande inte blivit som den ska efter graviditeten. Så varje gång jag har mensverk har jag ont i ryggen också. Kul. Ibland känns det som förjävliga förvärkar!

Ska iaf snart käka frukost. Blir ägg idag. Mums! Sen efter ett ska jag träna. Blir rumpa och ben idag. Love it! Rumpan och magen är liksom dom delarna på kroppen jag vill träna mest. Alltså dom delarna jag stör mig på mest.Efter det blir det nog att vi drar hem till älsklingens föräldrar och är där lite ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0