Ta bort acne ärr..

Jag har hittat en finurlig söt liten sak som ska ta bort acne ärr, bristningar och andra ärr. Den heter Beautyroller och är en liten roller med små, små nålar på. Man rollar den över huden, vertikalt, horisontalt och diagonalt över huden tills en lätt rodnad kommer. Sen upprepar man detta några gånger i veckan och voila, ärren är nästan borta och i många fall, borta.

Nålarna gör så att huden tvingas producera nya hudceller mycket snabbare och därför försvinner ärrvävnaderna. Huden är också mycket mottagligare för hudvård och krämer efter en behandlning. Denna lilla sak kostar 600 kr och du kan använda den i 4 månader innan den behövs bytas ut. 600 kr kostar den.

Jag ska lätt köpa den för att ta bort mina bristningar på rumpan. Haha.



Kommentarer
Postat av: Sophie

Den hade jag behövt för mina ärr!!!

2010-01-20 @ 21:54:42
URL: http://lifeassophie.blogg.se/
Postat av: Zandra

Tror knappast den tar mina bristningar, dom är hemska :( Men säg till om den funkar :D

2010-01-20 @ 22:39:29
URL: http://zandraak.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback