Vem liknar Melanie?



När Melanie va nyfödd tills hon blev ca 1 månad sa alla att hon va lik älsklingen, jag tyckte också att hon påminde en del om honom.
Men från ca 1 månad fram tills nu har hon varit jätte lik mig. Nu är hon lik båda. Kan inte riktigt bestämma mig vem hon liknar mest. På dom övre bilderna liknar hon älsklingen och på dom undre liknar hon mig.

Kan vara så för att hennes öron är likadana som älsklingen öron va när han va barn. Hennes mellanrum mellan näsan och munnen är lika långt som på älsklingen. Överläppen är också likadan som älsklingens.

Men sen är hennes ögon lika mina samt hennes underläpp är lik min. Hennes hår serk också ut som mitt när jag va barn. Blondt med lite röda pigment i.

Undrar hur hon kommer se ut när hon är tionåring. Säkert lika snygg som sin mamma. ;) Haha.


Kommentarer
Postat av: Sophie

haha så himla söt är hon!

Jag vet inte när jag kan komma till byn imorgon, så träningen blir iallfall inte förrän senare på eftermiddagen för min del, just so you know!

2010-01-24 @ 13:08:28
URL: http://lifeassophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0