Volumemaster..

Jag är lite efter men jag har aldrig riktigt förstått hur brudar med väldigt mycket volym i håret gör för att få det så. Så skrev en tjej att hon använde volumemaster. Hu?, tänkte jag då. Men det visade sig vara en form av våffel tång som man våfflar några cm i hårbottnen i hela håret för att få det sådär fluffigt.

Haha tänka sig att alla vetat vad det va utom jag. Den har ju funnits ute riktigt länge. Då borde det ju gå lika bra att använda en gammal våffel tång oistället? Ska se om min kära mamma har sin kvar annars får jag införskaffa en sån här, "volumemaster" sen. ;)


Kommentarer
Postat av: linda

Jag har en sån, skit bra e den!

2010-01-25 @ 08:56:36
URL: http://buehue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0