Atarax..

Jag va på vårdcentalen innan idag också. Har känt en brännande känsla på vänstra sidan av bröstkorgen och att min vänstra arm va alldeles orkeslös i tre dagar nu. Så jag börja bli rädd att det va någopt fel på mitt hjärta. Kolla det som sagt idag och allt så bra ut. Den känslan jag fick va pårgund av all min oro och ångest jag känner.

Så jag fick utskrivet atarax.
En ångestdämpande medecin som jag skulle ta vid behov. Älsklingen säger dock att man blir väldigt trött på dom. Hatar att ta medecin som man blir trött av. Jag har ju en dotter att ta hand om! Men min dödsångest, vanliga ångest och oro är fan inte nådig. Den blir bara värre och värre. Va fan nu visar det ju sig till och med fysiskt!

Hoppas nu att medecinen funkar. Min ångest är riiktigt stark så jag hoppas inte på för mycket. Ska hämta ut den på måndag. Hoppas allt blir bättre då!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Man blir inte så trött av dom, är inte så starka piller , så det kanske är första gången du tar dom som du reagerar :)

2010-03-12 @ 21:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0