Dödsdömda..

Har varit hemma ett bra tag men har inte orkat uppdatera förräns nu. Vi va som sakt hos älsklingens föräldrar och käkade en kycklingsallad. Skit gott. Melanie är på gång att resa sig upp mot saker. Hon kunde stå rätt stadigt när hon stod och höll i en stol. Hon kunde nästan resa sig upp också. Jag tror att hon börjar gå innan hon börjar åla och krypa. :)

Håller på att titta på en film på 6:an. "Dom dödsdömda" heter den på svenska. Skit bra är den. Men så fort den är slut ska jag nanna. Melanie har fått för sig att hon vill vakna klockan sex om mornarna så jag får väl helt enkelt gilla läget. :P


Melanie och hennes fabro Gustaf! Hehe.

Kommentarer
Postat av: Erica ung fru och tvåbarnsmamma

Hejsan!

det är första gången jag kikar in här och jag måste säga att jag verkligen gillar din blogg!



Kramar från Erica

- en annan ung mamma med en blogg



2010-03-11 @ 03:09:21
URL: http://erica.myshowroom.se
Postat av: Sophie

haha gud vad söta bilder :)

2010-03-11 @ 15:41:08
URL: http://lifeassophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback