Hemska, hemska helg..

Denna helgen har varit hemsk. Riktigt hemsk. I lördags kväll stack ju jag och älsklingen till Sara och Robin för att fira Johan. Det börja dåligt med att strömmen hade gått i bracaken. Så fick vänta ett bra tag med att få igång den. Sen när killarna äntligen fått igång den gick inte förstärkaren så vi fick lyssna genom Robins data hörtalare. -.-

Sen när festen kom igång blev den faktiskt bra. Hade långa samtal med folk och jag älskar att ha det på fyllan. Sen POFF slog dom äckliga ciderna på. Jag hatar cider. Vet fan itne vad jag ska på dom för. Sprit är min grej. Så jag mådde dåligt och gick in och la mig.

Sen blev det bråk. Massa bråk. Först från något litet kontrollerbart till något helt okontrollerat. Jag hatar konflikter. Jag blir så stressad av dom. Jag är inte bra på att hantare dom så jag undviker dom helst. Så nu ska jag fortsätta med det jag alltid gjort innan. Hålla truten stängd.

Efter bråket gick jag och la mig. Två timmar senare väckte Sara och Martin mig oh älsklingen och sa att hennes pojkvän Robin och våra vänner hade krockat. Gick upp och va med dom andra. Detta kan jag VERKLIGEN inte hantera. Jag vet itne vad jag ska säga, göra eller något. Så jag typ satt på golvet och stirra. Försökte hålla tårarna inne. Jag är väldigt känslig när något sånt här händer. Kvittar vem det gäller.

När jag kom hem fick jag nog magsjukan för jag kräktes i flera timmar. När jag slutligen slutat och lyckats sova, vakna jag någon timme senare. Va jätte hungrig och svag så jag åt lite soppa sen fick älsklingen hämta Melanie. Vas vag hela dagen och jag är det fortfarande. Hat tryckt i mig två mackor nu och hoppas jag ska må bättre.

 

Ni hade fan änglavakt. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0